1
0

نکاتی مهم در خصوص داشتن بسته بندی شیک (بخش ششم)

نکاتی مهم در خصوص داشتن بسته بندی شیک (بخش ششم)
title

بسته بندی همیشه از موارد بسیار مهم و ضروری است که اگر بتوانید بسته بندی خوبی طراحی کنید باعث شناخته شدن و افزایش فروش محصولات برند شما می شود.

26. واقع گرا باشید.

بسته بندی شیک

اگر توانایی این را دارید که نحوه تهیه و تولید شدن محصولاتتان را به طراحی بسته بندی خود بیاورید، حتما این کار انجام دهید. برای مثال این کلوچه داخل فر پخته می شوند، پس چرا بسته بندی های آن ها به شکل فر نباشد؟ تولید کننده رویکردی جالب و خارق العاده در پیش گرفته و تصویر یک فر را بر روی جعبه های شیرینی استاندارد چاپ کرده است تا کاملا واقعی جلوه داده شوند.

27. عجیب و غریب و متفاوت باشید.

بسته بندی شیک

اگر سبک و استایل تان این اجازه را به شما می دهد که از خارج عرف و قانون گام بردارید. بسته بندی این آبمیوه ها از ظاهر بسیار عجیب و غریب برخوردار است. اینکه بسته بندی آبمیوه ها تقریبا مانند خود میوه ها است، کمی غیر عادی و غیر معقول بنظر می آید ولی این تصور را در فرد به وجود می آورد که مشغول نوشیدن خود میوه می باشد و به این نتیجه می رسد که محصول شما در قیاس با سایر نمونه های موجود در بازار بسیار سالم و طبیعی تر می باشد.

28. کمی‌شوخ طبع باشید.

بسته بندی شیک

اگر بتوانید در رویکرد خود از طنز هم استفاده کنید، بی لطف نخواهد بود. اگر توانایی این را دارید که مردم را بخندانید، از انجام اینکار دوری نکنید. این قلموها نقش ریش و سیبل تصاویر به کار رفته در بسته بندی را دارند. طراح با این ترفند موفق شده است ظاهری جالب و بامزه برای محصولات خود به وجود بیاورد و در نتیجه این برند در مقایسه با سایر قلموهای نقاشی کاملا متفاوت و متمایز رفتار کرده است.

29. از مبالغه کردن ابایی نداشته باشید.

بسته بندی شیک

اگر توانایی این را دارید که عنصر اغراق و مبالغه را به شکل ها، رنگ ها و تصاویر مورد استفاده شده در طرح بسته بندی را اضافه کنید. این برند نماد کارتونی یک خرس را برای بسته بندی های خود برگزیده است، چون طعم غلات صبحانه تولید شده توسط آن عسلی می باشد. تولید کننده ترجیح داده است به جای استفاده از تصویر یک خرس ناز و ملوس از طرح گرافیکی خرس نهایت استفاده را ببرد که دهانش بصورت کامل باز می باشد و اینگونه بنظر می رسد که با اشتهایی سیری ناپذیر مشغول خوردن یک صبحانه لذیذ و خوشمزه می باشد.

30. سنت ها را بشکنید و بسته بندی تان را به چیزی ورای عرف رایج تبدیل کنید.

بسته بندی شیک

اینکه محصول شما از یک هویت مشخص برخوردار است به این معنا نمی باشد که نمی توانید آن را به چیز دیگری تبدیل کنید. کمی خلاقیت از خود به خرج بدهید و ظاهری متفاوت و منحصر به فرد برای محصولاتتتان ایجاد کنید. این برند انتخاب کرده است به جای آن که چای کیسه ای را به همان صورت سنتی و کسالت بار وارد بازار کند، آن را به شکل تی شرتی طراحی کند که از جا لباسی آویزان می باشد. طرح جا لباسی مانند چای کیسه ای موجب می شود درون لیوان فرو نرود. پس با این این کار یک تیر دو نشان زده اید؛ یک بسته بندی عالی و کاربردی دارید که بسیار خارق العاده می باشد.

اشتراک گذاری